MÜŞTERİ HİZMETLERİ POLİTİKASI
1. Politikanın Amacı
CSN Motor olarak, müşterilerimize en yüksek kalitede ürün ve hizmet sunmayı ve onların memnuniyetini sürekli olarak artırmayı taahhüt ediyoruz. Bu politika, tüm müşteri ilişkilerimizde tutarlılığı sağlamak ve müşteri deneyimini mükemmelleştirmek amacıyla oluşturulmuştur.2. Temel Değerlerimiz
- Şeffaflık: İşlemlerimizde açık ve anlaşılır davranırız.
- Saygı: Her müşterimize nazik, saygılı ve anlayışlı yaklaşırız.
- Çözüm Odaklılık: Müşteri sorunlarını hızlı ve etkili şekilde çözeriz.
- Sürekli İyileştirme: Müşteri geri bildirimlerini dikkate alır ve hizmetlerimizi ve ürünlerimizi sürekli geliştiririz.
- Erişilebilirlik: Tüm erişim kanallarımızı açık ve net bir şekilde bütün müşteri gruplarımızın hizmetine sunar, istedikleri zaman bize ulaşmalarını sağlarız.
- Memnuniyet: Müşterilerimizin talep, öneri ve sorunlarını “memnuniyete” çevirecek bir yaklaşım ile değerlendirerek, kalıcı müşteri memnuniyeti sağlama hedefi ile çalışırız.
3. İletişim Kanallarımız
Müşterilerimiz, aşağıdaki kanallardan bize ulaşabilir:- Telefon: 0 216 629 32 00 (hafta içi 09:00 – 17:00)
- E-posta: info@csnmotor.com
- Web sitesi: www.csnmotor.com.tr
- Sosyal Medya: Instagram, Facebook, Twitter, Tiktok üzerinden direkt mesaj